Kvalitetspolicy
Tetrisflytt strävar ständigt efter att förbättra vår kvalitet och service. Vårt mål är att tillhandahålla flexibla lösningar till alla som flyttar, så att våra kunder kan fokusera på det som är viktigast, samtidigt som vi gör det tunga arbetet. För att ständigt kunna förbättra oss och vårt arbete ser vi till att ständigt uppdatera våra kvalitetsmål samt upprätthålla kundordern.
Vi vill alltid möta våra kunders krav och önskemål. Därför har vi ansvarsförsäkring och garantier för det arbete vi utför. För att kunna uppnå detta ser vi till att våra medarbetare:
- Sätter upp mål för verksamheten, övervakar och rapporterar öppet resultat.
- Klagomål, eventuella fel och avvikelser bör hanteras så snabbt som möjligt för att eliminera störningar för kunder eller andra intressenter.
- Ge kunder korrekt information.
- Ansvara för att möta intressenternas krav och förväntningar, utbilda och lära sig för att säkerställa utveckling och ständiga förbättringar.